Živimo v okolju z nenehnimi motnjami, prekinitvami in odvračanjem
Vzgojeni smo, da moramo biti vedno na razpolago vsem. Sodobni čas nam zlahka izpolni to željo, saj ima danes praktično že vsak svoj mobilni telefon. Z nami komunicirajo s klici, kratkimi sporočili in elektronsko pošto, v spletnih klepetalnicah, v virtualnih srečanjih na socialnih internetnih omrežjih in še in še.
Sodobni človek je praktično štiriindvajset ur dnevno dostopen za svoj krog znancev. Dostopnost in komunikacijo spodbujamo še sami, ko se prijavljamo v razne baze podatkov. Na primer, v trgovini pustimo svojo telefonsko številko, da nas bodo lahko obvestili o naslednji super ugodni akciji, na zanimivi spletni strani se prijavimo za prejemanje spletnega časopisa ali novic, ob nakupu izdelka se avtomatsko znajdemo v podatkovni bazi podjetja za brezplačne informacije in tako naprej. Poglavje zase pa so socialna omrežja, kjer je ta motnja – namreč, biti ves čas na voljo – bistvo vsega. Cilj je, seveda, biti obveščen, sicer lahko zamudimo kaj pomembnega.
To je torej glavni razlog za nenehno dostopnost. Ker ne želimo zamuditi priložnosti ali »ostati na robu«, smo odprti za domala vsako komunikacijo oziroma povabilo. Dejstvo pa je, da se z razpršitvijo pozornosti zmanjšuje osredotočenost na pomembne stvari.