Zakaj super hitro učenje tujih jezikov?

Iščete profesionalni pristop in strokovno podporo pri učenju tujega jezika?
Želite dvigniti svoje znanje tujega jezika na višji nivo?

Zakaj izbrati super hitro učenje tujega jezika?

Posebno in prilagojeno strokovno jezikovno usposabljanje

Super hitro učenje vam ponuja učne vsebine v večih fazah in strukturah, ki temeljijo na tehnikah popolne sprostitve. Metoda jezikovnega usposabljanja temelji na večletnih izkušnjah in znanstvenih raziskavah in razvoju tako imenovanega ‘super učenja‘.

Sistem super učenja aktivira vsa čutila. V sproščujočem vzdušju se sprostijo in aktivirajo vsi kanali čutnega zaznavanja. Tako se zagotovi harmonično medsebojno delovanje telesa in duha, čustev in uma, kar je pogoj za povečano dovzetnost, razširjen spomin, motivacijo in močno osredotočenost.

To omogoča, da super učenje postane še hitrejše. Ključ do super hitrega učenja pa je predvsem pasivno – aktivni pristop k učenju. To lahko spodbudi in pospeši proces učenja tudi do 5x hitreje kot pri klasičnem načinu učenja.

Osnovni Wellness program: 40 ur učenja / 5 dni (8ur na dan)
Program se prilagodi na osnovi stopnje predznanja in želje posameznika.

Trening super učenja tujega jezika poteka v naslednjih korakih:

1. Introaktivna stopnja

Pred začetkom poučevanja se opravi predhodni strokovni pogovor ter diagnosticiranje stopnje znanja, na osnovi katerega se pripravi in prilagodi vsebina, gradivo in program. Poučevanje se prilagodi vsakemu posamezniku posebej in se nadaljuje po dogovoru glede na program. V ure učenja so vključene tudi posebne tehnike, ki pomagajo izboljšati pomnjenje znaja, koncentracijo ter odpravljati strah pred učenjem, izpiti in govorjenjem tujega jezika. Poučevanje poteka individualno, po dogovoru pa lahko tudi v manjši skupini.

2. Pasivno – aktivna stopnja učenja

Druga stopnja predstavlja glavno fazo pasivnega in aktivnega učenja. V tej fazi se posluša, pogovarja in poglablja v prilagojeno vsebino.

Ta način učenja je bistveno hitrejši od običajnega učenja in pospešuje ter izboljšuje tako razumevanje vsebine kot izgovorjavo.

1. Pasivno učenje poteka v udobnem položaju in stanju popolne telesne in psihične sprostitve.
Pasivno učenje poteka v popolni sprostitvi, v breztežnem položaju telesa. V tem položaju vaši možgani preidejo v alfa ali celo teta stanje, kjer je razumevanje, zaznavanje in pomnenje besed in besednih zvez nekajkrat hitrejše kot sicer.

Med predvajanjem vam prilagojene vsebine se uporablja svetlobne in zvočne signale, ki pomagajo možganom da se popolnoma sprostijo in pripravijo za optimalno pomnjenje besed v dolgoročen spomin.

Pri svetlobnih signalih se uporablja bela svetloba, saj zajema vse barvne spektre in spodbuja možgane, da dosežejo večino možganskih receptorjev.

2. Aktivno učenje poteka skozi pogovor in oblikovano komunikacijsko igro, kjer se naučeno vsebino učite uporabljati v praksi.

Skozi preigravanje različnih govornih situacij in igro se odpravlja strah pred govorjenjem v tujem jeziku. Tako lahko iz čistega začetnika v zelo kratkem času napredujete v samozavestnega govorca tujega jezika.

3. Osvežilna stopnja

Tretja stopnja predstavlja aktivno uporabo besednega zaklada. Učno vsebino, ki se jo učite v drugi stopnji se neposredno prikliče iz dolgoročnega spomina in praktično uporabi v izkustveno usmerjenih dejavnostih.

Izbira jezika:

Kontakt za več podrobnosti:
041/516-058 / info@potdozdravja.si


Nočitve in nepozabno doživetje
v času super hitrega učenja tujega jezika.
http://hisa-ida.com

Čas je, da prebudite veselje do življenja in učenja tuijh jezikov!

Mateja Pa

Spoznajte inštruktorico Matejo

Matejino poučevanje je osnovano na njenih več kot 33 letnih izkušnjah na področju pedagoškega izobraževanja otrok in odraslih. 17 let je poučevala v jezikovni šoli Panteon, zdaj pa že več kot 16 let poučuje jezike v alfa stanju v holističnem centru Karnion, kjer je razvijala klasične in alternativne pristope poučevanja tujih jezikov.

Tako je razvila alternativno metodo super učenja s posebnim pristopom, kjer je bistveno hitrejše pomnjenje in boljša aktivacija spomina v primerjavi s klasično metodo učenja.