1. Introaktivna stopnja
Pred začetkom poučevanja se opravi predhodni strokovni pogovor ter diagnosticiranje stopnje znanja, na osnovi katerega se pripravi in prilagodi vsebina, gradivo in program. Poučevanje se prilagodi vsakemu posamezniku posebej in se nadaljuje po dogovoru glede na program. V ure učenja so vključene tudi posebne tehnike, ki pomagajo izboljšati pomnjenje znaja, koncentracijo ter odpravljati strah pred učenjem, izpiti in govorjenjem tujega jezika. Poučevanje poteka individualno, po dogovoru pa lahko tudi v manjši skupini.
2. Pasivno – aktivna stopnja učenja
Druga stopnja predstavlja glavno fazo pasivnega in aktivnega učenja. V tej fazi se posluša, pogovarja in poglablja v prilagojeno vsebino.
Ta način učenja je bistveno hitrejši od običajnega učenja in pospešuje ter izboljšuje tako razumevanje vsebine kot izgovorjavo.
1. Pasivno učenje poteka v udobnem položaju in stanju popolne telesne in psihične sprostitve.
Pasivno učenje poteka v popolni sprostitvi, v breztežnem položaju telesa. V tem položaju vaši možgani preidejo v alfa ali celo teta stanje, kjer je razumevanje, zaznavanje in pomnenje besed in besednih zvez nekajkrat hitrejše kot sicer.
Med predvajanjem vam prilagojene vsebine se uporablja svetlobne in zvočne signale, ki pomagajo možganom da se popolnoma sprostijo in pripravijo za optimalno pomnjenje besed v dolgoročen spomin.
Pri svetlobnih signalih se uporablja bela svetloba, saj zajema vse barvne spektre in spodbuja možgane, da dosežejo večino možganskih receptorjev.
2. Aktivno učenje poteka skozi pogovor in oblikovano komunikacijsko igro, kjer se naučeno vsebino učite uporabljati v praksi.
Skozi preigravanje različnih govornih situacij in igro se odpravlja strah pred govorjenjem v tujem jeziku. Tako lahko iz čistega začetnika v zelo kratkem času napredujete v samozavestnega govorca tujega jezika.
3. Osvežilna stopnja
Tretja stopnja predstavlja aktivno uporabo besednega zaklada. Učno vsebino, ki se jo učite v drugi stopnji se neposredno prikliče iz dolgoročnega spomina in praktično uporabi v izkustveno usmerjenih dejavnostih.